Všeobecné obchodní podmínky

Obecné

Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) platí v České republice pro prodej zboží (jak je níže definováno) na https://www.ullapopken.cz/cs/ (dále jen „webové stránky“) a jeho zasílání na adresu uvedenou v objednávce.

Tyto webové stránky jsou vlastnictvím společnosti Popken Fashion GmbH, německého podniku se sídlem Am Waldrand 19, 26180 Rastede, zapsaného v obchodním rejstříku Obvodového soudu v Oldenburgu pod registračním číslem HRB 120 726, DIČ: DE 152 739 137. Provozovatelem online obchodu umístěného na těchto webových stránkách a prodávajícím zboží prodávaného prostřednictvím tohoto online obchodu je společnost PFG Česká k.s., se sídlem Na Sadech 4/3, České Budějovice 6, 370 01 České Budějovice, IČ: 28118839, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích pod sp. zn. A 10249 (dále jen „my“/„nám“/„náš“).

Máte-li na nás dotazy k těmto VOP nebo máte-li připomínky či stížnosti k našim webovým stránkám, zašlete nám prosím e-mail na adresu servis@ullapopken.cz.

V těchto VOP, pokud ze souvislosti neplyne něco jiného:
„smlouva“ znamená každou smlouvu o prodeji zboží, jejíž součástí jsou tyto VOP;
„zboží“ znamená výrobky prodávané a popsané na těchto webových stránkách, které prodáváme v souladu s těmito VOP;
„objednávka“ znamená objednávku zboží učiněnou vůči nám zákazníkem. Před potvrzením objednávky musí zákazník vyjádřit svůj souhlas s těmito VOP.

Objednávka

Zboží na naší webové stránce objednáte tím, že učiníte tyto kroky:

přidáte zboží do nákupního košíku,
kliknete na tlačítko „Doprava a platba“,
zadáte své údaje (dodací adresu, platební údaje a e-mailovou adresu),
potvrdíte správnost Vámi zadaných údajů; a
kliknete na tlačítko "Koupit".

Údaje požadované od zákazníka jsou používány pro účely zúčtování a splnění objednávky zákazníka. V případě problémů se zpracováním objednávky na naší straně budou tyto údaje použity ke spojení se zákazníkem. Pokud své údaje k objednávce ztratíte, obraťte se prosím na naši zákaznickou službu e-mailem na servis@ullapopken.cz nebo telefonicky na 800 142 426 (Po-Pá 9-17 hod.) (dále jen „kontaktní údaje zákaznické služby“), která Vám následně zašle kopii Vašich uložených údajů k objednávce.

Chybné údaje k objednávce můžete opravit tím, že nás kontaktujete na kontaktních údajích zákaznické služby uvedených v bodě 2.2. Pokud jste zboží již obdrželi, můžete své údaje opravit novou objednávkou a obdržené zboží nám zaslat zpět.

Potvrzení a přijetí Vaší objednávky; uzavření smlouvy

Kliknutím na tlačítko "Koupit" učiníte závaznou nabídku na koupi zboží. Po Vaší online objednávce Vám na Vaši e-mailovou adresu zašleme e-mail, kterým Vás budeme informovat, že jsme Vaši objednávku obdrželi; taková informace není přijetím Vaší objednávky. Vaši objednávku můžeme do okamžiku potvrzení objednávky interně prověřit a z důvodu nedostupnosti objednaného zboží ji odmítnout. V takovém případě Vás budeme neprodleně informovat e-mailem a do čtrnácti (14) dnů Vám vrátíme Vámi zaplacené částky. K uzavření kupní smlouvy mezi Vámi a námi dojde okamžikem odeslání Vámi objednaného zboží Vám. Neobdržíte od nás žádné zboží, které jste si neobjednali. Smlouva bude uzavřena v českém jazyce. Vezměte prosím na vědomí, že naše zboží v obvyklém množství můžeme dodat pouze spotřebitelům a nikoli jiným skupinám osob.

Kupní smlouvou uzavřenou mezi Vámi a námi si můžete stáhnout na Vašem zákaznickém portálu.

Ceny a platba

Veškeré ceny uvedené na webových stránkách jsou v českých korunách a zahrnují příslušnou platnou daň z přidané hodnoty, není-li uvedeno jinak. Poštovné činí jednorázově 99 Kč za objednávku. Vyhrazujeme si právo ceny a poštovné kdykoli před učiněním objednávky upravit.

Nabízíme našim zákazníkům tyto možnosti platby.

Nákup na dobírku

Při dodání zboží zaplatíte celkovou částku objednávky včetně poštovného v hotovosti přímo doručovateli.

Nákup prostřednictvím kreditní nebo debetní karty

Při zaplacení Vaší objednávky kreditní nebo debetní kartou musíte bezpodmínečně uvést jméno majitele karty, jak je uvedeno na kartě, číslo Vaší karty a odpovídající kontrolní číslo, název platební instituce a datum platnosti karty. Vaši kartu zatížíme ihned nebo nejpozději při odeslání zboží.

Nákup prostřednictvím PayPalu

Pokud chcete platit bezpečně a jednoduše prostřednictvím PayPalu, budete během procesu placení přesměrováni na PayPal. Zde se přihlaste pomocí svých uživatelských údajů a proveďte platbu. PayPal zatížíme částkou objednávky okamžitě, nejpozději při odeslání zboží.

Nákup přes Klarnu

Pokud chcete platit bezpečně a jednoduše přes Klarnu, budete během procesu platby přesměrováni na Klarnu. Přihlaste se tam svými uživatelskými údaji a proveďte platbu. Částku za objednávku odečteme z účtu Klarna okamžitě, nejpozději při expedici zboží.

Pokud potřebujete další informace nebo máte dotazy ohledně platby, obraťte se prosím přímo na společnost Klarna (https://www.klarna.com/cz/) nebo přímo na zákaznické centrum společnosti Klarna (https://www.klarna.com/cz/o-nas/kontakt/).

Platba při vyzvednutí na pobočce

Můžete si rovněž nechat zboží dodat do libovolné české pobočky Ulla Popken. Během procesu objednání vyberte „Doručení na prodejnu“. Naši zaměstnanci vás budou telefonicky informovat, jakmile bude zboží na pobočce připraveno k vyzvednutí. Platba bude provedena na místě při vyzvednutí zboží. Při tomto způsobu dodání odpadá poštovné a náklady spojené s vrácením zboží převezme pobočka. Vezměte prosím na vědomí, že do prodejen dodáváme jen zboží označené jako „Okamžitě k dispozici“.

Slevové poukazy

Platné slevové poukazy nelze využívat pro získání dárkových poukazů. Mohou být uplatněny pouze jednorázově během procesu objednání, neplatí-li jiné podmínky pro jejich uplatnění. Výplata hodnoty slevového poukazu v hotovosti nebo bezhotovostně na Váš zákaznický účet není možná. Pokud v důsledku vrácení zboží klesne upravená kupní cena pod hranici pro uplatnění slevového poukazu, nelze slevový poukaz uplatnit. Na nové faktuře pak bude kupní cena uvedena bez slevy.

Dodání, dodací lhůta

Dodání probíhá poštou na dodací adresu v České republice uvedenou při objednávce. Do jiných zemí dodáváme prostřednictvím našeho online obchodu na adrese www.ullapopken.eu.

Zboží zpravidla dodáváme během 3 – 5 pracovních dnů po našem potvrzení objednávky, ledaže jsou uvedeny zvláštní dodací lhůty. Příležitostně jsou nevyhnutelná zpoždění z důvodu nepředvídatelných faktorů nebo událostí (vyšší moc) nebo je-li mezi datem objednávky a datem dodání neděle nebo svátek.

Vezměte prosím na vědomí, že uvedené dodací lhůty jsou pouze orientační a nejsou pro nás závazné. Maximální lhůta, ve které dodáme zakoupené zboží, činí v každém případě třicet (30) dnů od našeho potvrzení objednávky, jak je popsáno v bodě 3.1. shora. Nedodáme-li koupené zboží ve shora uvedené maximální lhůtě, můžete nás vyzvat k dodání v dodatečné lhůtě, která bude přiměřená okolnostem. Uplyne-li dodatečná lhůta, aniž Vám zboží bylo dodáno, máte právo od smlouvy odstoupit. V takovém případě Vám vrátíme veškeré v rámci smlouvy zaplacené částky.

Abychom snížili zatížení životního prostředí, snažíme se, je-li to možné, zasílat veškeré objednané zboží současně. Vezměte však prosím na vědomí, že si vyhrazujeme právo na dílčí dodávky v závislosti na dostupnosti zboží tak, abyste objednané zboží obdrželi co možná nejrychleji. Na tyto dílčí dodávky nepřipadají žádné dodatečné náklady na dodání. Dostaneme-li se s dodáním části rozdělené objednávky do prodlení nebo je-li část rozdělené objednávky vadná, platí ustanovení bodů 5.2., 7. a 10. pouze pro nedodanou nebo vadnou část objednávky.

Jestliže si přejete dílčí dodávku, kontaktujte nás prosím na některém z kontaktních údajů zákaznické služby uvedených v bodě 2.2.

Zákonné právo na odstoupení od smlouvy

Právo na odstoupení od smlouvy

Máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti (14) dnů. Lhůta pro odstoupení od smlouvy končí uplynutím čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy jste Vy nebo Vámi určená třetí osoba, která není dopravcem, převzal(a) poslední objednané zboží (dále jen „lhůta pro odstoupení“).

Abyste mohli své právo na odstoupení od smlouvy vykonat, musíte nás kontaktovat poštou na adrese PFG Česká k.s., Na Sadech 4/3, 370 01 České Budějovice, nebo na některém z kontaktních údajů zákaznické služby uvedených v bodě 2.2., a to formou jednoznačného prohlášení o Vašem rozhodnutí odstoupit od kupní smlouvy. Můžete pro to také použít náš vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (který si můžete stáhnout zde nebo na adrese https://www.ullapopken.cz/cs/pravonaodstoupeni). Pro dodržení lhůty pro odstoupení postačí, jestliže jste oznámení o vykonání práva na odstoupení od smlouvy před uplynutím lhůty pro odstoupení odeslali.

Důsledky odstoupení

Odstoupíte-li od smlouvy, vrátíme Vám veškeré platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku toho, že jste zvolili jiný způsob dodání než námi nabízené nejvýhodnější standardní dodání), a to neprodleně, nejpozději však do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy nám bylo sdělení o Vašem odstoupení od smlouvy doručeno. Pro vrácení plateb použijeme tutéž platební metodu, jakou jste použili při objednání, ledaže jste jako možnost platby zvolili dobírku nebo ledaže se Vámi výslovně dohodneme jinak;      v žádném případě Vám z důvodu vrácení peněz nebudeme účtovat jakékoli poplatky. Vrácení peněz můžeme odepřít, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nám nepředložíte doklad o tom, že jste zboží zpět zaslali, podle toho, co nastane dříve. Za případné snížení hodnoty zboží odpovídáte pouze v případě, vzniklo-li v důsledku nakládání s tímto zbožím Vámi jinak, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Smluvní právo na vrácení zboží

Vedle zákonného práva na odstoupení od smlouvy podle bodu 6 Vám poskytujeme smluvní právo na vrácení zboží po dobu 100 dnů od obdržení zboží za podmínky, že se zboží nachází ještě ve stavu, v jakém bylo dodáno (původní stav). Za případné snížení hodnoty zboží odpovídáte pouze v případě, vzniklo-li v důsledku nevhodného zacházení se zbožím. V ostatním platí ustanovení bodu 6.2.

Společná ustanovení o zpětném zaslání zboží pro zákonné právo na odstoupení od smlouvy a smluvní právo na vrácení zboží

Zpětné zaslání je pro Vás zdarma, použijete-li štítek pro vrácení, který byl přiložen k dodávce nebo který je dostupný na našich webových stránkách (ke stažení zde nebo na adrese https://www.ullapopken.cz/cs/pravonaodstoupeni) a přinesete-li balíček se zbožím na pobočku PPL. Ve všech ostatních případech zasíláte zboží zpět na Vaše vlastní náklady; přitom je třeba zboží zaslat na tuto adresu: Popken Fashion GmbH, Am Waldrand 445, 26178 Rastede, Německo. Pokud nám zašlete zboží zpět na dobírku, můžeme si nám vzniklé náklady započíst na částku k vrácení. V každém případě nesete výlučně nebezpečí spojené se zpětným zasláním zboží.

Vaše práva jsou vyloučena u určitého jednotlivého zboží, pokud jste odstranili pečeť připevněnou ke zboží z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů; platí pouze pro zboží, které je vráceno v tomtéž stavu, v jakém jste je obdrželi. Vrácení peněz je vyloučeno, bylo-li zboží používáno nad rámec pouhého otevření, nenachází-li se ve stavu, v jakém bylo dodáno, nebo bylo-li poškozeno, proto byste měli ze zbožím, dokud je ve Vaší dispozici, zacházet opatrně. Zboží prosím zašlete zpět v původním balení, včetně návodů a další dokumentace, které byly ke zboží připojeny. Po kontrole zboží Vám sdělíme, zda máte nárok na vrácení zaplacených částek, a to ve shora uvedených lhůtách.

Vrácení kupní ceny

S výhradou bodu 8.2. platí pro vrácení kupní ceny v závislosti na způsobu platby následující:

Dobírka

Připsání odpovídající částky proběhne automaticky po dojití zboží na náš sklad. Pro vrácení částky uhrazené bankovním převodem potřebujeme platné bankovní spojení SEPA. Toto můžete uvést přímo na štítku pro vrácení nebo zaslat e-mailem na některý z kontaktních údajů zákaznické služby uvedených v bodě 2.2. shora. Jinak bude částka připsána na Váš nákupní účet.

Kreditní nebo debetní karta

Po dojití zboží na náš sklad zašleme neprodleně Vaší platební instituci dobropis k zúčtování příslušné částky.

PayPal

Po dojití zboží na náš sklad zašleme obratem PayPalu dobropis k zúčtování příslušné částky. Vezměte prosím na vědomí, že po dobu trvání otevřeného právního sporu s PayPalem nelze peníze vrátit.

Platba při vyzvednutí na pobočce

Platí zde stejná ustanovení jako pro nákup na dobírku nebo kreditní či debetní kartou.

Vyloučení odpovědnosti

Odpovídáme za škody způsobené úmyslným nebo hrubě nedbalým jednáním nebo opomenutím nás, našich zákonných zástupců a námi pro splnění závazku použitých osob.

Práva z vad

Naše zboží platí za dodané v souladu se smlouvou, jestliže (1) odpovídá popisu, druhu a jakosti uvedeným na našich webových stránkách, (2) je vhodné k účelu, ke kterému se zboží tohoto druhu běžně používá, a (3) vykazuje jakost, která je u tohoto druhu zboží obvyklá a rozumně očekávatelná.

Dodané zboží může vykazovat znaky použitých přírodních materiálů, zejména odchylky ve vláknech, textuře, uzlech a barvách. Tyto se nepovažují za vady věci. Na základě našeho výběru těch nejkvalitnějších surovin pro výrobu našeho zboží jsou však tyto znaky nevyhnutelné. Vaší objednávkou přijímáte tyto znaky jako součást individuální vlastnosti zboží.

V případě, že zboží přesto vykazuje vadu věci, Vám náleží práva z vad podle zákonných předpisů, zejména §§ 2165 a násl. českého občanského zákoníku, tj.:

Můžete požadovat odstranění vady; podle své volby můžete požadovat dodání nového zboží bez vady nebo opravu zboží, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; můžeme odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady; 

Vadu odstraníme v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom Vám tím nezpůsobili značné obtíže, přičemž se zohlední povaha zboží a účel, pro který jste zboží koupili;

Můžete požadovat přiměřenou slevu nebo – s výjimkou nevýznamných vad – odstoupit od smlouvy, pokud: (a) jsme vadu odmítli odstranit nebo jsme vadu neodstranili v souladu s bodem (2) shora, (b) se vada projeví opakovaně, (c) je vada podstatným porušením smlouvy nebo (d) je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás; přiměřená sleva se určí jako rozdíl mezi hodnotou zboží bez vady a vadného zboží, které jste obdrželi. 

Jste oprávněni vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí. Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje.

Nároky z vadného plnění (reklamace) lze uplatnit u nás jako prodávajícího na adrese PFG Česká k.s., Na Sadech 4/3, 370 01 České Budějovice, tel. 800 142 426 (Po-Pá 9-17 hod.), e-mailem na adrese servis@ullapopken.cz nebo v některé z našich poboček v České republice.

Duševní vlastnictví>

My nebo naši poskytovatelé licencí si ponecháváme veškerá autorská práva, práva k ochranným známkám a veškerá další práva duševního vlastnictví k materiálu nebo obsahu zobrazenému na našich webových stránkách. Používání našich webových stránek je povoleno pouze s výslovným písemným souhlasem, přesahuje-li nezbytný rozsah použití.

Písemná komunikace

Používáním této webové stránky souhlasíte s tím, že Vaše komunikace s námi bude probíhat elektronicky prostřednictvím e-mailové adresy uvedené v bodě 2.2 shora. Budeme Vás kontaktovat prostřednictvím e-mailové adresy uvedené při Vaší objednávce.

Změny; právo a soudní příslušnost

Tyto VOP můžeme do budoucna kdykoli měnit; nesouhlasíte-li se změnou, doporučujeme Vám naše webové stránky nepoužívat.

Používání našich webových stránek a veškeré smlouvy o koupi zboží prostřednictvím našich webových stránek podléhají německému právu (tím nejsou dotčena ustanovení českého práva na ochranu spotřebitele v případě uzavření kupní smlouvy mezi námi a spotřebitelem, který má obvyklé bydliště v České republice) a v případě právního sporu výlučné příslušnosti českých soudů, pokud je Vaše bydliště v Evropské unii.

V případě vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu subjektu určenému k mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů, tj. České obchodní inspekci, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, webové stránky: https://adr.coi.cz/cs; u České obchodní inspekce můžete podat také případné stížnosti. V případě přeshraničních sporů pomáhá spotřebitelům v přístupu k příslušnému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů Evropské spotřebitelské centrum Česká republika (podrobnosti naleznete na webových stránkách: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/).

Stav: říjen 2023