- pohodlný nákup
- speciální a slevové akce
Často kladené otázky
Objednávky po telefonu (pondělí – pátek, 9.00 - 17.00): 800 142 426
Můžete také použít navigaci v horní části stránky, kde najdete všechny aktuální katalogy, naše módní řady, speciální a výhodné nabídky.
Vyberte kategorii, která se Vám líbí, a dostanete se k produktům, které do této kategorie patří. Poté klikněte na požadovaný produkt a zobrazí se Vám detaily.
V detailním náhledu najdete krátký popis, foto produktu a cenu. Můžete zvolit požadovaný počet a velikost. Následně máte možnost umístit produkty do seznamu přání nebo přímo do košíku. Tlačítko "Tabulka velikostí" Vám pomůže zvolit správnou velikost. Následně obdržíte potvrzení, že Váš produkt byl přidán do seznamu přání nebo do košíku. Nyní máte možnost dál nakupovat nebo přejít do seznamu přání, příp. nákupního košíku.
Produkty na seznamu přání můžete přidat do košíku nebo je můžete odebrat. V košíku získáte přehled o produktech, požadovaném počtu a cenách.
Nyní můžete produkty vyměnit, odebrat nebo přejít k pokladně. Poté budete požádáni, abyste se přihlásili, pokud ještě přihlášeni nejste. Následně obdržíte informace k Dodacím podmínkám a k Všeobecným obchodním podmínkám.
Klikněte na "Další", zvolte způsob platby a obdržíte přehled s informacemi o celé objednávce. Kliknutím na "Koupit" učiníte závaznou objednávku a obdržíte potvrzovací e-mail o tom, že jsme Vaši objednávku v pořádku obdrželi.
Prosíme, abyste nepoužívali žádné mezery a uvedli číslo tak, jak je uvedeno v následujícím příkladu: 45678910, 42/44 a 1.
Po zadání údajů o produktu klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“. Pokud chcete Vaše údaje ještě upravit, můžete tak učinit v příslušných polích.
V případě chybně uvedeného čísla produktu nebo pokud je produkt již vyprodaný, obdržíte hlášení "Číslo produktu je neplatné". Vyprodané produkty nejsou v e-shopu k dispozici.
Doporučujeme Vám ovšem Vaši objednávku provést přímo v e-shopu. Tímto způsobem lze zaručit její rychlé zpracování.
Navíc máte na našem e-shopu možnost zobrazit dostupnost příslušného zboží přímo při zadávání objednávky.
Při zadávání Vašich osobních údajů zadejte prosím v části "Jiná adresa pro doručení" Vámi požadovanou adresu pro doručení spolu s telefonním číslem, abychom Vás mohli kdykoli kontaktovat, pokud budeme mít jakékoli dotazy.
Nezapomeňte prosím uvést místo bydliště do pole "Fakturační adresa".
V případě dotazů využijte naši bezplatnou linku na telefonním čísle: 800 142 426 (pondělí - pátek, 9.00 - 17.00).
Vezměte však prosím na vědomí, že kromě nákladů na dopravu mohou být v některých případech požadovány také náklady na clo a DPH, které budete muset zaplatit v požadované zemi.
Dodání se může opozdit, pokud mezi vytvoření objednávky a dodání zboží připadne neděle nebo svátek.
Pro případ, že by Vaše objednávka obsahovala nedostupné položky, je třeba počítat s možným prodloužením termínu dodání.
Abychom snížili dopad na životní prostředí, zasíláme v rámci možností všechny objednané položky dohromady v jedné zásilce, což může vést ke zpoždění dodávek.
Jestliže si tento postup při realizaci Vaší objednávky nepřejete, kontaktujte prosím náš zákaznický servis na telefonním čísle 800 142 426 (pondělí – pátek, 9.00 - 17.00) nebo na e-mailu: servis@ullapopken.cz.
Jaké údaje musím poskytnout? Kromě čísla platební karty, její platnosti a jména majitele platební karty, potřebujeme také kontrolní číslo Vaší karty (CVV/CVC).
Kontrolní číslo je tříciferné číslo na Vaší platební kartě, které zajišťuje bezpečnost Vašich plateb na internetu.
Tím není dotčeno právo na odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě.
Lhůta pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy činí 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy jste Vy nebo Vámi určená osoba, která není dopravcem, převzal/a objednané zboží.
O uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte informovat naši společnost PFG Česká k.s., Na Sadech 4/3, 370 01 České Budějovice, tel.: 800 142 426 (Po-Pá 9.00 - 17.00), e-mail: servis@ullapopken.cz, formou jasného a jednoznačného prohlášení (např. dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem).
Pro odstoupení od smlouvy můžete použít vzorový formulář, který je k dispozici prostřednictvím www.ullapopken.cz/cs/pravonaodstoupeni použití tohoto formuláře však není povinné. Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud oznámení o uplatnění práva na odstoupení odešlete před jejím uplynutím
V případě odstoupení od smlouvy nám zašlete dodané zboží spolu s poukazem na vrácení zboží zpět nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jste od smlouvy odstoupili. Pro vrácení balíku můžete použít přiložený štítek s předepsanou adresou pro vrácení zboží. Pokud Vaše faktura neobsahuje štítek pro vrácení, vytiskněte si štítek pro zpětnou přepravu. Najdete ho na https://www.ullapopken.cz/cs/pravonaodstoupeni.
Vyplňte štítek pro zpětnou přepravu a poukaz na vrácení zboží, které se nachází ve spodní části faktury. Do nejlépe originálního balíku spolu se zbožím vložte poukaz na vrácení zboží. Balík uzavřete a nalepte na něj štítek pro zpětnou přepravu s adresou.
Pro bezplatné vrácení zboží přineste balík na nejbližší pobočku PPL. Přehled podacích míst ve Vaší blízkosti naleznete na https://www.ppl.cz/mapa-vydejnich-mist Zásilka je již ofrankovaná pomocí štítku pro zpětnou přepravu.
Potom co nám bude vrácené zboží doručeno obdržíte do Vašeho emailu potvrzení o vrácení zboží. Částka Vám bude posléze vrácena v závislosti na platební metodě, kterou jste zvolili. K náhradě dojde během následujících 14ti pracovních dnů.
Pokud jste zaplatili na dobírku, potřebujeme pro zpětný převod Vaše číslo bankovního účtu ve formátu IBAN a BIC / SWIFT. Kontaktujte zákaznický servis.
Am Waldrand 445
26178 Rastede
Německo